Veelgestelde vragen

Verhuur

Hoe huur ik bij de Springhoek?

Het huren gaat als volgt. Bij ieder object staat de geldende huurprijs en het borgbedrag vermeld. Bestellingen kunnen middels e-mail worden gericht aan [email protected] of  telefonisch worden doorgegeven op 06-54327025. In overleg met de huurder wordt een afhaal- of bezorgdatum en tijdstip afgesproken. Om teleurstelling te voorkomen bieden wij de mogelijkheid tot reserveren. Bij reservering van speeltoestellen vragen wij een aanbetaling van 25% van de huurprijs.

De verschuldigde huurkosten dienen bij aflevering contant te worden voldaan, of kunnen worden betaald op factuurbasis met iDeal. Deze dient binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan. Alle gehuurde artikelen blijven eigendom van de Springhoek. De springkussens dienen schoon en goed opgevouwen ingeleverd te worden. Indien dit niet het geval is zijn wij genoodzaakt om €25,00 schoonmaakkosten in rekening te brengen.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op www.despringhoek.nl zijn weergegeven exclusief 21% btw.

Hoe werkt het afhalen van producten?

Nadat uw bestelling is bevestigd door de Springhoek wordt in overleg een afhaaldatum en tijdstip afgesproken. U kunt uw producten afhalen op ons hoofdkantoor (Warmoeziersweg 20, 2661 EH Bergschenhoek). U dient zich te legitimeren met een geldig paspoort of rijbewijs. U betaalt bij het afhalen contant het bedrag. Na afloop van de huurperiode brengt u de producten, op afgesproken tijd, weer retour.

Hoe faciliteren jullie de bezorging van producten?

Nadat uw bestelling is bevestigd door de Springhoek wordt in overleg op de bezorgdatum een tijdstip afgesproken. De Springhoek heeft vakkundig personeel in dienst dat de producten bij u aflevert. Indien u wenst de producten in elkaar te laten zetten en/of te laten plaatsen door personeel van de Springhoek kan dit tegen nader overeen te komen meerkosten.

Moet ik borg betalen?

De Springhoek is genoodzaakt om in de meeste gevallen borg te vragen. Deze borg is afhankelijk van het aantal producten en/of hoogte van de bestelling. De borg krijgt u in de meeste gevallen terug mits de producten compleet, schoon en er geen schade aan is. Mocht er wat missen, vies zijn of schade aan de producten zijn dan houden wij een deel of de volledige borg in.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij de Springhoek hebben wij twee betaalmogelijkheden. U kunt zowel contant bij ons betalen, als op factuurbasis met iDeal voorgaand aan de huurdatum of binnen 14 dagen na factuurdatum.

Wat is jullie annuleringsbeleid?

Tot 7 dagen voor de reserveringsdatum kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, de aanbetaling zal dan op uw bank- of girorekening worden geretourneerd.

Producten en aansprakelijkheid

Zijn de toestellen van de Springhoek veilig?

Alle speeltoestellen in ons assortiment zijn voorzien van het CE keurmerk en waar nodig van het keuringscertificaat  volgens “Besluit Veiligheid Attractie & Speeltoestellen”. Al onze kussens zijn gekeurd door het Liftinstituut dus veilig en verantwoord. De Springhoek is niet aansprakelijk voor geleden schade op welke wijze dan ook.

Wie is aansprakelijk in het geval van schade?

Per schadegeval zullen wij in alle redelijkheid bepalen of u niet, voor een deel of geheel aansprakelijk bent voor de schade. De hoogte van de schadevergoeding is gelijk aan de reparatiekosten van de schade met als maximum de vervangingswaarde. Het schadebedrag wordt in eerste instantie verrekend met het borgbedrag. Indien het schadebedrag hoger uitvalt dan de borg, dan ontvangt u voor dit verschil een rekening die binnen 14 dagen na ontvangst betaald dient te worden.

Wie is aansprakelijk in het geval van diefstal?

Als het object tijdens de huurperiode ontvreemd wordt, bent u als huurder verantwoordelijk voor de geleden schade.  Deze is gelijk aan de vervangingswaarde van het object minus de reeds voldane huurkosten. (Afhankelijk van uw  verzekeringsmaatschappij is het mogelijk dat u hiervoor verzekerd bent.)

Welke garanties biedt de Springhoek?

De Springhoek dient ervoor te zorgen dat de objecten te allen tijde in perfecte staat verkeren. Mocht er gedurende de huurperiode iets voorvallen, waardoor dit niet meer het geval is, dan dient de huurder zo snel mogelijk contact op te nemen met de Springhoek (tel: 010-5299321) en er zorg voor te dragen dat het object geen gevaar oplevert voor personen. De Springhoek zal het probleem zo spoedig mogelijk proberen te verhelpen. Dit kan betekenen dat het object ter plaatse wordt gerepareerd of dat het wordt opgehaald voor reparatie. In het laatste geval zal de Springhoek in overleg met de huurder zoeken naar een passende oplossing om de resterende huurperiode in te vullen.  De objecten mogen uitsluitend voor privé-doeleinden worden gebruikt.  Er dient te allen tijde een volwassene bij de speeltoestellen aanwezig te zijn, die erop toeziet dat de thans geldende regels worden nageleefd (zie de veiligheidsvoorschriften).

De Springhoek

Welke openingstijden hanteren jullie?

De Springhoek is geopend van maandag tot en met vrijdag: 08.00 – 18.00 uur, zaterdag: 09:00 – 13:00 en zondag op afspraak. Buiten deze tijden kunt u altijd telefonisch contact met opnemen.

Hebben jullie een showroomlocatie?

Indien u de producten van de Springhoek komt afhalen of eerst wilt bekijken verwelkomen wij u op ons hoofdkantoor op het volgende adres:

Warmoeziersweg 20,

2661 EH Bergschenhoek

Heeft de Springhoek meerdere filialen?

Momenteel is ons kantoor aan de Warmoeziersweg in Lansingerland (Bergschenhoek) het enige filiaal van de Springhoek. Echter leveren wij overal in Nederland!

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen overal in Nederland. Houdt u wel rekening met bezorg- en ophaalkosten. Wilt u een persoonlijke offerte? Neem contact met ons op! De hoogte van de bezorgkosten ligt vaak aan een aantal factoren waaronder wat u huurt, wanneer u het huurt, waar het gebracht moet worden en hoe lang u het huurt.